torsdag 19. april 2012

Velkommen til min nye blogg!

I denne bloggen kommer jeg til å skrive om våre nedturer og forhåpentligvis oppturer i forbindelse med prøverørsbehandlingen vi må igjennom for å få vår lille skatt.
Jeg ble helt knust da jeg fikk beskjeden om at vi måtte igjennom prøverørsbehandling, og som jeg alltid gjør, leste jeg alt jeg kom over på nettet om dette temaet. Og da fant jeg mye trøst i mange av bloggene til andre som er i samme situasjon. (Jeg er så overrasket over hvor mange som må igjennnom dette! Det er jo så lite snakk om dette i hverdagen.)
Vi har valgt å være åpne om dette overfor vår nærmeste familie og de aller beste vennene våre. Men jeg er litt redd for å mase hull i hodet på dem, og ikke minst mannen min! Så da tenker jeg at en blogg kan være greit å ha, da får jeg ut mye av det som kverner rundt i hodet mitt og forhåpentligvis kan jeg kanskje være til hjelp eller trøst for andre også.
Håper du har lyst til å følge med på vår spennende reise :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar