søndag 30. desember 2012

2 lange uker og et fantastisk resultat!

Før insetting var det så mye motgang så da var jeg egentlig ganske negativ til hele fryseforsøket. Jeg må innrømme at jeg egentlig ikke hadde noe tro på at det kunne gå bra. Men etter innsettingen ble jeg mer og mer positiv av en eller annen grunn. Som jeg skrev tidligere fikk jeg akupunkturbehandling før innsettingen og samme dagen jeg satte inn. Jeg vet ikke om det hadde noen virkning på selve behandlingen, men i det minste følte jeg meg mer rolig og avslappet igjennom hele rugeperioden. Og jeg ble mer og mer kvalm jo nærmere jeg kom testdatoen. 2 dager før var jeg så dårlig at jeg kastet opp mange ganger. Kunne det være fordi jeg var gravid? Jeg fikk iallefall veldig sterk tro på det da!

Da testdagen endelig kom våknet jeg tidlig. Hjertet hamret mens jeg ventet på at testet skulle gi meg resultatet. Jeg var så nervøs, samtidig som jeg var så sikker på at jeg var gravid at jeg nesten bare ventet på at 2 streker skulle dukke opp. Jeg var helt skjelven da jeg endelig fikk se det jeg hadde ventet på:

Den øverste testen er tatt på rugedag 12, den nederste er tatt 2 dager etterpå



























Jeg var gravid!! For å være helt sikker på at det var en fin stigning av hCG tok jeg en test til 2 dager senere og som du kan se var den mye sterkere. Det var ingen tvil, det var en liten spire som hadde festet seg hos meg <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar