mandag 29. oktober 2012

Akupunktur

Folk som kjenner meg og vet om sprøyteskrekken min kommer til å tro at det har rablet for meg nå. Men jeg har faktisk bestilt time hos en akupunktør! Angret nesten litt med det samme jeg hadde bestilt timen, jeg har vært borti akupunktur tidligere og det synes jeg var grusomt vondt! Men det var hos en naprapat i forbindelse med smerter i musklene, da ble nålen satt direkte i muskelen og det var meningen at det skulle gjøre vondt ellers var den ikke satt riktig! Jeg vet at tradisjonell akupunktur ikke fungerer på samme måte, men det satte en støkk i meg så jeg er ganske nervøs nå!

Jeg skal ha den første timen denne uka. Jeg kjenner ikke til akupunktøren, men jeg snakket med henne på telefonen og hun virket veldig hyggelig og hun virker dyktig etter det inntrykket jeg fikk av nettsiden hennes. Hun fortalte at hun hadde stor tro på akupunktur i forbindelse med prøverørsbehandling fordi det hjelper kroppen å få tilbake balansen. At kroppen er ute av balanse etter alle medisinene du er nødt til å proppe i deg kan jeg skrive under på! Så jeg tenker at det er verdt et forsøk, det kan iallefall ikke skade. Jeg har lest om flere som har fått hjelp av akupunktur under ivf-behandling, så det kan jo være at vi er like heldige? <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar