tirsdag 4. september 2012

Nålepute

I morgen er det endelig tid for ny ultralyd igjen. Jeg er så spent! Jeg har ikke merket så stor forskjell de siste dagen med tanke på bivirkninger, så jeg håper ikke det betyr at eggposene ikke har vokst siden sist. Hehehe, først var jeg redd for at ting hadde gått galt siden jeg hadde så mye smerter og nå er jeg redd for at ting har gått galt siden jeg ikke har mer smerter! Blir jo helt gal av denne prosessen ;)
 



Jeg føler meg som en nålepute for tiden. Som du ser er magen full av røde prikker etter alle sprøytene. Jeg har et blåmerke etter jeg satte Orgalutran for et par dager siden, jeg må visst ha truffet en blodåre. Bildet er tatt rett etter jeg hadde satt Orgalutran, så det store røde utslettet er en reaksjon på den. Jeg får alltid et slikt utslett og så svir det og klør i en times tid. Forhåpentligvis blir det siste sprøyte med Orgalutran i dag! Hvis alt ser bra ut på ultralyden i morgen så skal jeg sette eggløsningssprøyta i morgen kveld. Så blir det tur til Haugesund på fredag. Det betyr at torsdag blir helt sprøytefri! Lykke :) Krysser fingrene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar